مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 11:252020-03-21بين الملل

روایت ایرانیان مهاجر از رفتار جهان اولی ها در روزهای کرونایی


زمانی که تست کرونای ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت ایران مثبت شد، «ترور نوآ» کمدین معروف آمریکایی این موضوع را سوژه خنده قرار داد و در یکی از برنامه های طنزش به آن پرداخت و از آمریکایی ها خواست که «توصیه های بهداشتی را رعایت کنند و از مقامات بهداشتی ایران فاصله بگیرند».

- زمانی که تست کرونای ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت ایران مثبت شد، ترور نوآ کمدین معروف آمریکایی این موضوع را سوژه خنده قرار داد و در یکی از برنامه های طنزش به آن پرداخت و از آمریکایی ها خواست که توصیه های بهداشتی را رعایت کنند و از مقامات بهداشتی ایران فاصله بگیرند .

حالا با فراگیرشدن کرونا، تست برخی از مقامات کشورهای غربی از جمله همسر نخست وزیر کانادا جاستین ترودو ، همسر پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا، خاویر سولانا رییس سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا، وزیر کشور استرالیا و معاون وزیر بهداشت انگلیس مثبت شده است اما هیچکدام از آنها سوژه خنده کمدین های کشورهای دیگر نشده اند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی از کشورها از جمله نیوزلند در رسانه هایشان تاکید می کردند ویروس کرونا از طریق ایران و یک مسافر ایرانی به کشور آنها رسیده است؛ گویی بسیاری از کشورهای دنیا فراموش کردند که کرونا اول از چین شروع شد و سپس به کشورهای دیگر انتقال پیدا کرد! بعد از فراگیر شدن ویروس کرونا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت ایرانیان مهاجر از رفتار جهان اولی ها در روزهای کرونایی

روایت ایرانیان مهاجر از رفتار جهان اولی ها در روزهای کرونایی