مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 09:552020-03-21سياسي

جزییات تبادل مهندس ایرانی با یک مجرم امنیتی فرانسوی


سخنگوی قوه قضاییه جزییاتی از روند تبادل جلال روح الله نژاد مهندس ایرانی که ماه ها در زندان های فرانسه در بازداشت به سر می برد با یک زندانی فرانسوی در ایران بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه گفت: آقای روح الله نژاد تحت ادعایی با عنوان دور زدن تحریم ها از سویی دستگاه قضایی آمریکا تحت تعقیب قرار گرفته بود و مقامات آمریکایی از کشورهای دیگر خواسته بودند تا نسبت به دستگیری و استرداد ایشان به آمریکا اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه دور زدن تحریم ها از سوی روح الله نژاد ادعایی واهی و موضوع فاقد بحث مجرمانه بود، افزود: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در شکستن هیمنه پوشالی آمریکا توفیقی پیدا کرد و حکم ظالمانه ی آنها مبنی بر اعزام این شهروند ایرانی که ماه ها در زندان فرانسه به سر می برد، به آمریکا، لغو شد.

سخنگوی قوه قضاییه اظهار کرد: در یک اقدام کاملاً هماهنگ در بخش های مختلف جمهوری اسلامی ایران اعم از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، وزارت امور خارجه، سازمان اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و قوه قضاییه، با تاکید بر استراتژی مقاومت در برابر ظلم ها و زورگویی های آمریکا و همچنین فرهنگ مقاومت در جمهوری اسلامی ایران موفق شدیم که این اقدام خداپسندانه را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تبادل مهندس ایرانی با یک مجرم امنیتی فرانسوی

جزییات تبادل مهندس ایرانی با یک مجرم امنیتی فرانسوی