مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 08:152020-03-21اجتماعي

مراکز اقامتی تعطیل اند چطور می شود جذب مسافر داشت؟


معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان با بیان اینکه وقتی مدارس و مراکز اقامتی تعطیل هستند چطور می توان جذب مسافر داشت؟ گفت: خانه مسافرهای دارای مجوز مورد رصد قرار می گیرند و حدود 10 مورد از آنها نیز پلمب شده است.

- علی خاکسار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان مبنی بر انتشار اخباری مبنی بر پذیرش مسافر در همدان ضمن رد این مطلب اظهار کرد: تمام مبادی ورودی مسافر طبق اعلام قبلی تعطیل است و موزه ها، نمایشگاه ها و اماکن تاریخی و سفره خانه ها هم تعطیل هستند.

وی یادآور شد: بازدیدهای نظارتی از سوی میراث فرهنگی و مراکز بهداشت انجام شده و تمام خانه مسافرها تعطیل است و تنها دو تا سه هتل چند مسافر دارند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه خانه مسافرهای دارای مجوز مورد رصد قرار می گیرند افزود: طبق بازدید صورت گرفته به برخی از آنها اخطار داده شد و حدود 10 مورد از آنها نیز پلمب شدند.

وی تصریح کرد: وقتی مدارس و مراکز اقامتی تعطیل هستند چطور می توان جذب مسافر داشت؟ خاکسار با بیان اینکه هتل های همدان مانند آرین، یاس، مرمر و خاتم بسته هستند گفت: م تمهیدات لازم را پیش بینی و اجرا کرده ایم.

انتهای پیام/ 3140/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز اقامتی تعطیل اند چطور می شود جذب مسافر داشت؟

مراکز اقامتی تعطیل اند چطور می شود جذب مسافر داشت؟