مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 06:102020-03-21دانش

ژل و مواد ضدعفونی کننده در دانشگاه آزاد گچساران تولید شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران از تولید ژل و مواد ضدعفونی کننده با همکاری حوزه پژوهش و گروه شیمی این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، حسین اسماعیلی اظهار کرد: با شیوع ویروس کووید - 19  در جهان و به تبع آن در استان و شهرستان گچساران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران درصد تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده برای از بین بردن این ویروس  برآمدند.

 وی ادامه داد: تولید ژل و مواد ضدعفونی کننده  در دانشگاه آزاد گچساران با تلاش سازمان بسیج اساتید استان، همکاری مشترک حوزه معاونت پژوهش و فناوری و گروه شیمی در دست انجام است.

 رییس دانشگاه  آزاد  اسلامی گچساران ادامه داد: با شیوع و گسترش ویروس کرونا  و کمبود شدید ژل و محلول ضدعفونی کننده و به دلیل تقاضای زیاد و ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی، اعضای هیئت علمی گروه شیمی این دانشگاه  با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از به روزترین تکنیک ها، ساخت ژل و محلول ضدعفونی را به نتیجه رساندند و به زودی شاهد توزیع آن در داروخانه ها خواهیم بود.

  اسماعیلی با اشاره به اینکه مواد اولیه و مرغوب برای تهیه ژل مورد نظر  در این برهه حساس به سختی تهیه می شود، گفت: با همت و کار تخصصی ویژه گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران، هم اکنون  در حال تولید موادی هستند که در حد استانداردهای جهانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژل و مواد ضدعفونی کننده در دانشگاه آزاد گچساران تولید شد

ژل و مواد ضدعفونی کننده در دانشگاه آزاد گچساران تولید شد