مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 17:252020-03-20ورزشي

2 نقاهتگاه بیماران کرونایی در ساوجبلاغ اختصاص یافت


حمیدرضا ورزشی عصر جمعه در نشست ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در ساوجبلاغ گفت: این 2 سالن ورزشی با مشارکت شهرداری هشتگرد، سپاه و هلال احمر تجهیز می شود.

وی بیان داشت : بیماران کرونایی که از بیمارستان ترخیص می شوند به نقاهتگاه ها منتقل شده تا به طور کامل بهبودی یافته و بیماری به سایر مردم انتقال نیابد.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ بیان داشت : برای پیشگیری از بیماری کرونا تا 15 فروردین ماه جاری تمام اصناف این شهرستان به جز سوپرمارکت ها، مراکز فروش مرغ و گوشت، شیرینی فروشی ها، میوه فروشی ها، نانوایی ها، خشکشویی ها، رستوران های بیرون بر، لبنیاتی ها و مشاغل مربوط به خدمات تعمیر خودرو تعطیل است احمد نوروزی رییس دادگستری ساوجبلاغ در این نشست گفت: تلاش ما حفظ سلامت مردم است و با کسانی که با سلامت جامعه مقابله کنند اغماص نخواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیز ضمن خدا قوت به کادر پزشکی و پرستاران گفت : این آمادگی را داریم که از همه نیروها حتی بسیج در حوزه درمان و پرستاری هم استفاده کنیم .

علیرضادهقانیان افزود: دادستانی تعطیل نیست و ما پای کار هستیم و رسیدگی به امور جامعه به خصوص با کسانی که دنبال تفکیک و تخریب اراضی در این برهه از زمان هستند، دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 نقاهتگاه بیماران کرونایی در ساوجبلاغ اختصاص یافت

2 نقاهتگاه بیماران کرونایی در ساوجبلاغ اختصاص یافت