مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 12:052020-03-20اقتصادي

از بحران عبور خواهیم کرد


رییس اتاق بازرگانی ایران در پیام نوروزی خود با اشاره به فعالیت بخش خصوصی در کنار دیگر بخش های کشور برای رسیدن به اهداف اقتصادی و پشت سر گذاشتن سختی ها، - رییس اتاق بازرگانی ایران در پیام نوروزی خود با اشاره به فعالیت بخش خصوصی در کنار دیگر بخش های کشور برای رسیدن به اهداف اقتصادی و پشت سر گذاشتن سختی ها، ابراز امیدواری کرد که ایران در سال 1399 از بحران ها عبور کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین شافعی در پیام خود که به مناسبت نوروز منتشر کرده، با بیان اینکه نوروز امسال یکی از خاص ترین نوروزهای پیش روی ایرانیان است، اظهار کرد: سال 1398 با همه فراز و نشیب ها، سختی ها و التهابات اقتصادی و اجتماعی و البته با ایفای مسئولیت های حرفه ای و اجتماعی فعالان اقتصادی و با پشتوانه بی دریغ مسئولان کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی به پایان رسیده است.

امیدوارم سال جدید که آغاز آن با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) همراه شده، سالی متفاوت و سرشار از نور امید برای همه ملت ایران باشد.

او با اشاره به مشکلاتی که فعالان اقتصادی در سال های گذشته با آن دست و پنجه نرم کرده اند، گفت: فعالان اقتصادی که در یک دهه اخیر با تحریم های ناعادلانه مواجه بوده اند و همواره برای آبادانی و توسعه پایدار کشور کوشیده اند، در سال جدید نیز همراه و همگام با همه ارکان کشور با همت مضاعف در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بحران عبور خواهیم کرد

از بحران عبور خواهیم کرد