مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 10:302020-03-20حوادث

چند راه کار ساده برای جلوگیری از سرقت خودرو


سرهنگ شهاب امینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه حتی حرفه ای ترین سارقان هم به دنبال سرقت کم دردسر هستند، اظهار داشت: - رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا راه های جلوگیری از سرقت خودرو را تشریح کرد.

سرهنگ شهاب امینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه حتی حرفه ای ترین سارقان هم به دنبال سرقت کم دردسر هستند، اظهار داشت: نصب لوازم ایمنی و بازدارنده مانند قفل پدال، سوییچ مخفی، ردیاب و.

باعث می شود سارقان از سرقت خودرو چشم پوشی کنند.

وی در ادامه پارک خودرو در محل دید و دسترس دوربین های مداربسته اماکن را گام مهم دیگری در جلوگیری از سرقت خودرو ارزیابی کرد و افزود: پارک خودرو در محیط های خلوت و تاریک یا در یک نقطه به مدت طولانی، زمینه را برای سرقت از طریق بازکردن قفل ها، بریدن زنجیر، قطع دزدگیر و خنثی کردن سایر تجهیزات ایمنی فراهم می کند.

رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه پارکینگ های عمومی مکان مناسبی برای پارک خودرو به شمار می روند، گفت: شهروندان می بایست هنگام ترک خودرو از جا گذاشتن کیف، رایانه قابل حمل، اسناد و لوازم گرانقیمت جدا پرهیز کرده و اتومبیل را با در های باز، شیشه های پایین و قراردادن سوییچ روی آن به هیچ وجه ترک نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند راه کار ساده برای جلوگیری از سرقت خودرو

چند راه کار ساده برای جلوگیری از سرقت خودرو