مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 09:152020-03-20سياسي

یک هزار عنوان از وصایای شهدای استان مرکزی منتشر شد


مرتضی انصاری فر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: یک هزار و 150 عنوان از وصایای شهدای استان مرکزی امسال در فضای مجازی منتشر شد که بیش از یکصد هزار بازدید کننده داشت.

وی ادامه داد: بیش از 700 کارگاه و کلاس آموزش قرآن کریم و 598 عنوان مسابقه قرآن کریم از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی برگزار شد که بیش از پنج هزار نفر در این مسابقات و کارگاه های آموزشی شرکت و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام شده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: حمایت از هنرمندان یکی از اولویت های این نهاد انقلابی است که در این راستا 27 نویسنده برتر استان در سال 98 به جشنواره ملی سرخ نگاران معرفی شدند.

انصاری فر با بیان اینکه بیش از 6 هزار دیدار با خانواده های شاهد استان مرکزی در سال گذشته انجام شد، ادامه داد: با وجود کمبودها و محدودیت های منابع، طرح سپاس استان مرکزی در سال جاری به بهترین شکل ممکن اجرا شد و نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی در تمامی سفرهای شهرستانی دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان را در دستور کار قرار داده و با این عزیزان دیدار و گفت و گو کردند.

وی با بیان اینکه مشکل پوشش بیمه ایثارگران مرتفع شده است، اضافه کرد: هم اکنون 16 هزار و 187 نفر از جمعیت هدف این نهاد انقلابی تحت پوشش بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار عنوان از وصایای شهدای استان مرکزی منتشر شد

یک هزار عنوان از وصایای شهدای استان مرکزی منتشر شد