مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 07:252020-03-20سياسي

خدمات بشر دوستانه هلال احمر زنجان در فضای مجازی اجرا می شود


فاطمه جمشیدی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به محدودیت ها در خصوص حضور فیزیکی در فضای خارج از منزل و ضرورت ممانعت از شیوع ویروس کرونا و از طرفی ارائه خدمات انسان دوستانه به منظور افزایش تاب آوری در شرایط جدید خانواده ها تا زمان سپری شدن شرایط بحرانی، طرح ملی خدمات بشردوستانه اعضای سازمان جوانان با موضوعات سلامت روان، نشاط اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و سایر اعضای خانواده، در فضای مجازی را به صورت غیر حضوری اجرا می کنیم.

وی اظهارداشت: این مهم در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به منظور ایفای بخشی از مسئولیت بشردوستانه و نهادینه سازی اصول و اهداف هلال احمر در بین جوانان، نوجوانان و کودکان است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان، اهداف اجرای این طرح را ارتقاء سطح آمادگی و مقابله با ویروس کرونا با انتشار و انعکاس اخبار و فایل های آموزشی و حمایتی جمعیت هلال احمر در فضای مجازی برشمرد.

جمشیدی، کاهش فشار روانی و ترس احتمالی اعضای خانواده برای کمک به افزایش امید و نشاط اجتماعی و افزایش تاب آوری جامعه، غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در منزل، اشتراک گذاری احساس کودکان و نوجوانان با انتشار و انعکاس جشنواره های نقاشی و خاطره گویی و مشارکت اعضا در فعالیت های بشردوستانه و نهادین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات بشر دوستانه هلال احمر زنجان در فضای مجازی اجرا می شود

خدمات بشر دوستانه هلال احمر زنجان در فضای مجازی اجرا می شود