مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 07:062020-03-20پزشكي

مردم از سلامت ماسک ها در بازار اطمینان حاصل کنند


غلامرضا آهنی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا هفته گذشته عرضه ماسک در تمامی داروخانه های استان ممنوع بود که ممنوعیت برداشته شده اما هنوز ماسکی از طرف شرکت های مورد تایید به داروخانه ها وارد نشده است.

وی گفت: 6 شرکت در این مدت مجوز تولید ماسک با حداقل استانداردها را از معاونت غذا و دارو کسب کردند اما مجوز توزیع هنوز به هیچکدام از شرکت ها در استان داده نشده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند درباره فروش ماسک در برخی فروشگاه ها تصریح کرد: ممنوعیتی برای فروش ماسک در سوپرمارکت ها اتخاذ نشده اما ناظر بر تایید سلامت فروش ماسک در فروشگاه ها معاونت غذا و دارو نیست و دستگاه های ذیربط باید بررسی کنند.

وی افزود: در ارتباط با تهیه دستکش یکبار مصرف هم مردم استان با مشکل مواجه هستند که در کنار تهیه ماسک این موضوع را هم پیگیری می کنیم.

آهنی اظهار داشت: از اواسط هفته جاری تاکنون مشکلی برای تامین مواد ضد عفونی در استان وجود ندارد و مردم می توانند با مراجعه به داروخانه ها انواع مختلف مواد ضد عفونی را خریداری کنند.

موارد مثبت کرونا در خراسان جنوبی به 148 نفر رسیده است.

ویروس کرونا که ماه دسامبر گذشته از چین شیوع یافت، تاکنون به بیش از 160 کشور دنیا سرایت و 31 استان ایران را درگیر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از سلامت ماسک ها در بازار اطمینان حاصل کنند

مردم از سلامت ماسک ها در بازار اطمینان حاصل کنند