مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 05:552020-03-20پزشكي

نوروز امسال در خانه بمانید/ کرونا در دید و بازدیدها منتقل می شود


رییس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به افزایش شیوع کرونا در اجتماعات، از تمام مردم خواست تا نوروز امسال در خانه مانده و بطور جد از هرگونه دید وبازدید و سفرهای نوروزی اجتناب کنند.

- "نوروز" امسال در خانه بمانید/ "کرونا" در دید و بازدیدها منتقل می شود ایسنا/کرمانشاه رییس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به افزایش شیوع کرونا در اجتماعات، از تمام مردم خواست تا نوروز امسال در خانه مانده و بطور جد از هرگونه دید وبازدید و سفرهای نوروزی اجتناب کنند.

کیوان خاصی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه کرونا ویروس بیماری واگیردار تنفسی با قابلیت ایجاد همه گیری در جوامع انسانی است، گفت: ویروس کرونا تقریباً اختصاص به کشور و منطقه ای ندارد و بیشتر کشورهای جهان به این ویروس مبتلا شده اند و همه افراد سختی هایی که ما در حال حاضر در کشور متحمل می شویم را به نوعی در دیگر نقاط جهان تجربه می کنند.

وی با اشاره به قدرت سرایت بالای این بیماری، گفت: تنها راه مقابله موثر با این بیماری کنترل آن و قطع زنجیره انتقال این بیماری است که جز از طریق ممانعت از تجمعات انسانی امکان پذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز امسال در خانه بمانید/ کرونا در دید و بازدیدها منتقل می شود

نوروز امسال در خانه بمانید/ کرونا در دید و بازدیدها منتقل می شود