مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 00:402020-03-19ورزشي

چرا بازیکنان غیربومی در فوتبال تبریز احیا می شوند


یک بازیکن غیربومی فوتبال تبریز از علت احیا بازیکنان در تیم های تبریزی سخن گفت.

- علی مبارکی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: بسیاری از بازیکنان غیربومی در فوتبال تبریز احیا شدند و در بازگشت به تیم های سابق خود درخششی که در فوتبال تبریز را داشتند، تکرار نکردند.

این بازیکن که در حال مذاکره با یک تیم تبریزی بوده و به توافقات اولیه هم رسیده است، گفت: فوتبال تبریز و در راس آن تراکتور، کاملا با فوتبال سایر نقاط ایران متفاوت است.

در تبریز تماشاگران و هواداران تراکتور با این تیم زندگی می کنند، در هر جمعی که وارد می شوید از تراکتور سخن گفته و تیم تراکتور و ماشین سازی در فرهنگ مردم این منطقه هستند.

مبارکی گفت: شاید بازیکنان بومی تبریز به دلیل عدم تجربه در سایر نقاط ایران شاهد این تفاوت نباشند، اما بازیکن غیربومی کاملا شرایط متفاوتی در تبریز را احساس کرده و برای بهتر بودن و بیشتر دیده شدن تلاش بیشتری کرده و یکی از علت هایی که بهترین عملکرد بازیکنان غیر بومی در تیم های تبریزی است شرایط متفاوت این شهر است.

این بازیکن باشگاه های مشهدی که سابقه بازی در تیم های پایه ملوان در لیگ برتر را هم دارد، گفت: بدون تعارف بگویم آرزوی خیلی از بازیکنان فوتبال ایران، بازی کردن در فوتبال تبریز و تیم تراکتور است و شاید بر زبان نیاورند، اما هیجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بازیکنان غیربومی در فوتبال تبریز احیا می شوند

چرا بازیکنان غیربومی در فوتبال تبریز احیا می شوند