مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 17:502020-03-19فرهنگي

شبکه سحر «نوروز» را در شبه قاره هند جشن می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کانال اردوی شبکه جهانی سحر، در نوروز امسال نیز، همچون سال های گذشته، برنامه هایی شاد و متنوع برای اردو زبانان تدارک دیده است تا آیین کهن نوروز ایرانی را در گستره تمدن بزرگ پارسی پاس بدارد.

- کانال اردوی شبکه جهانی سحر، در نوروز امسال نیز، همچون سال های گذشته، برنامه هایی شاد و متنوع برای اردو زبانان تدارک دیده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، کانال اردوی شبکه جهانی سحر، در نوروز امسال نیز، همچون سال های گذشته، برنامه هایی شاد و متنوع برای اردو زبانان تدارک دیده است تا آیین کهن نوروز ایرانی را در گستره تمدن بزرگ پارسی پاس بدارد.

به این منظور ویژه برنامه نوروز به تهیه کنندگی عاطفه خالدی در 7 قسمت 45 دقیقه ای تولید شده است که با دعوت از میهمانانی با تخصصی های مرتبط به معرفی آیین های قدیمی ایرانیان در ایام نوروز می پردازد.

ناصر موحد فر، دایر کننده موسسه فرهنگی شاهنامه به نام فردوسی که با هدف تربیت کودکان و آشنایی آنان با اشعار شاهنامه تاسیس شده است، در خصوص شاهنامه و شاهنامه خوانی خواهد گفت.

بهناز مهدی خواه، میهمان دیگر برنامه نیز به عنوان اولین زنی که 18 سال به کار خیمه شب بازی و تدریس آن در کشور هند و پاکستان و ایران پرداخته است، از اشتراکات فرهنگی این کشور ها در آیین های سنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سحر «نوروز» را در شبه قاره هند جشن می گیرد

شبکه سحر «نوروز» را در شبه قاره هند جشن می گیرد