مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 14:002020-03-19حوادث

دستگیری دکتر قلابی که برای درمان کرونا تبلیغ می کرد


رییس پلیس فتا از دستگیری مردی میانسال که خود را به کاربران فضای مجازی پزشک معرفی می کرد و برای درمان کرونا در شبکه های اجتماعی تبلیغ می کرد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی فارس، سرهنگ تورج کاظمی گفت: دوازدهم اسفندماه خبری دریافت شد که مردی در شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام به تبلیغ داروی گیاهی در خصوص درمان ویروس کرونا، مایع ضد عفونی کننده می پردازد و در حال فروش این دارو به شکل شربت و .

است.

رییس پلیس فتا افزود: بررسی موضوع با هماهنگی مرجع قضایی دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای (ناحیه 31 تهران) در اختیار تیمی از مهندسان پلیس فتا قرار گرفت و صحت خبر تایید شد.

وی گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد تعدادی زیادی از کاربران فضایی با باور و اعتماد به تبلیغ های متهم، به ازای خرید اقلام دارویی غیر مجاز مبالغی را به حساب مدیر کانال ( دکتر) واریز کرده اند و این فرد با فروش شربت های تقلبی مبالغ هنگفتی را به دست آورده است.

رییس پلیس فتا با اشاره به اینکه هویت این مرد 46 ساله و مخفیگاه وی در حوالی غرب تهران شناسایی شد، ادامه داد: با دستور قضایی وی در مخفیگاهش دستگیر شد و تعدادی داروهای گیاهی و مواد ضد عفونی کننده در مخفگیاهش کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری دکتر قلابی که برای درمان کرونا تبلیغ می کرد

دستگیری دکتر قلابی که برای درمان کرونا تبلیغ می کرد