مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 13:552020-03-19اقتصادي

کلینیک درمانی بیماران کرونایی در منطقه 5 تهران به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه روابط عمومی منطقه 5 شهرداری تهران، کلینیک درمانی بیماری های حاد ریوی با حضور شهردار منطقه 5 و تعدادی از مقامات شهرداری و نیز مسئولان کمپین نفس که سازنده این کلینیک بود، برگزار شد.

زمین این درمانگاه از سوی شهرداری تهران تامین شده و در مجاورت بیمارستان ابن سینا در بلوار آیت الله کاشانی با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان در عرض شش روز توسط کمپین نفس راه اندازی شده است.

بر اساس این گزارش، مراجعان در این درمانگاه مورد پایش بیماری های ریوی و کرونا قرار می گیرند و در صورتی که نیاز به بستری داشته باشند به بیمارستان ابن سینا منتقل خواهند شد.

فریدون حیدری ، شهردار منطقه 5 در آیین بهره برداری از این درمانگاه، اظهار داشت: تمام ظرفیت شهرداری تهران در خدمت مقابله با کرونا است.

وی با تقدیر از بخش خصوصی که در ساخت این درمانگاه نقش مهمی داشت، گفت: این موفقیت نشان می دهد اگر برخی محدودیت های اداری وجود نداشته باشد می توان با سرعت و هماهنگی بیشتری فعالیت کرد.

حیدری تاکید کرد که شهرداران مناطق و نواحی که وظیفه خدمت رسانی به مردم را دارند تمام تلاش خود را معطوف به این کرده اند که بحران کرونا کنترل شود.

شهردار منطقه 5، در بخش دیگری از سخنان خود به کمپین هم نفس و فعالیت بخش خصوصی در ساخت این درمانگاه اشاره کرد و گفت: بخش خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک درمانی بیماران کرونایی در منطقه 5 تهران به بهره برداری رسید

کلینیک درمانی بیماران کرونایی در منطقه 5 تهران به بهره برداری رسید