مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 12:502020-03-19دانش

نقش مرکز نوآوری دانشگاه لرستان در توانمندسازی دانشجویان


محمد فیضیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد شاخص های کارآفرینی گفت: کارگاه کارآفرینی از سال 97 در دانشگاه لرستان و در بازه های زمانی مختلف برگزار می شود و در آن دانشجویان حضور مطلوبی پیدا می کنند .

- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان گفت: تقریبا 40 دانشجو در مرکز نوآوری دانشگاه لرستان فعالیت مستمر دارند و قرار است به زودی به شرکت دانش بنیان تبدیل شوند.

محمد فیضیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد شاخص های کارآفرینی گفت: کارگاه کارآفرینی از سال 97 در دانشگاه لرستان و در بازه های زمانی مختلف برگزار می شود و در آن دانشجویان حضور مطلوبی پیدا می کنند و از این طریق به توانمندسازی آنان می پردازیم.

فیضیان اضافه کرد: به منظور توانمندسازی بیشتر دانشجویان، اردیبهشت 98 اقدام به راه اندازی مرکز نوآوری در این دانشگاه کردیم و از مهر سال گذشته، این مرکز در بخش های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و.

فعالیتش را آغاز کرد و در آن دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشجویانی که علاقه مند به فعالیت در حوزه های کارآفرینی بودند را، جذب کردیم و آموزش هایی به آنان ارائه می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مرکز نوآوری دانشگاه لرستان در توانمندسازی دانشجویان

نقش مرکز نوآوری دانشگاه لرستان در توانمندسازی دانشجویان