مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 12:402020-03-19سياسي

مازنی: حوزه های علمیه با جدیت در مقابل خرافه گرایی بایستند


یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در نامه ای به به آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور از وی خواست که حوزه های علمیه با جدیت در مقابل خرافه گرایی که به نام دین صورت می گیرد بایستند.

- یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در نامه ای به به آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور از وی خواست که حوزه های علمیه با جدیت در مقابل خرافه گرایی که به نام دین صورت می گیرد بایستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل نامه احمد مازنی به آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور به شرح زیر است: بسمه تعالی حضرت آیت الله آقای اعرافی(دامت برکاته) سلام علیکم با احترام بدین وسیله فرصت را غنیمت شمرده و از مواضع اصولی و عالمانه حوزه های علمیه، مراجع عظام تقلید در خصوص بحران پیش آمده ویروس کرونا و همکاری با تصمیم های کارشناسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که نمونه ای از پیوند مستحکم علم و دین به شمار می رود تشکر نموده و از زحمات و کوشش خالصانه جنابعالی و همکاران شما در ستاد حوزوی بحران و حوادث غیر مترقبه برای هماهنگی و سازماندهی طلاب داوطلب برای حضور در خط مقدم مبارزه با بحران یاد شده قدردانی می کنم.

برکسی پوشیده نیست که در طول تاریخ، حوزه و روحانیت اصیل همواره در پیش آمدها و دشواری ها در کنار مردم بوده و هیچگاه خویش را جدای از آنان نمی پنداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازنی: حوزه های علمیه با جدیت در مقابل خرافه گرایی بایستند

مازنی: حوزه های علمیه با جدیت در مقابل خرافه گرایی بایستند