مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 11:252020-03-19اقتصادي

امام جمعه منوجان جهادگر سلامت شد/تولید ماسک در کارگاه مردمی و معین اقتصادی+تصاویر


معین اقتصادی شهرستان منوجان در جنوب استان کرمان در کنار نیروهای جهادی اقدام به راه اندازی کارگاه کرده و 22 خیاط در حال فعالیت و تولید ماسک ویژه کادر درمانی و مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمد محمودی فرماندار منوجان در بازدید از کارگاه تولید ماسک و گان بهداشتی شهرستان اظهار داشت: این کارگاه توسط معین اقتصادی شهرستان راه اندازی و با 25 چرخ خیاطی و 22 خیاط در دو شیفت صبح و عصر در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه این کارگاه روزانه بیش از یک هزار ماسک را در روزهای اول و در روزهای آینده حدود 4 هزار ماسک را می تواند تولید کند، تصریح کرد: از آنجایی که ماسک نیاز مبرم کادر پزشکی و پرستاری شهرستان است اولویت با تولید ماسک و در صورت تامین ماسک مورد نیاز شبکه بهداشت و بیمارستان، ماسک مورد نیاز مردم و گان بهداشتی نیز تولید می شود.

  فرماندار منوجان در بازدید از کارگاه شماره دو تولید ماسک که به صورت خودجوش با 10 چرخ خیاطی و 10 خیاط در حال فعالیت است، اظهار کرد: این کارگاه به صورت جهادی تشکیل و تمام تجهیزات این کارگاه توسط مردم تهیه شده است.

محمودی افزود: کمبودهایی در زمینه ابزار مورد نیاز در این کارگاه وجود دارد که سعی می شود توسط معین اقتصادی شهرستان و خیران تامین و در اختیار این نیروهای جهادی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه منوجان جهادگر سلامت شد/تولید ماسک در کارگاه مردمی و معین اقتصادی+تصاویر

امام جمعه منوجان جهادگر سلامت شد/تولید ماسک در کارگاه مردمی و معین اقتصادی+تصاویر