مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-19اقتصادي

2 نفر دیگر در سنقر و کلیایی در اثر کرونا فوت کردند


محمدناصر معصومی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا نقطه به نقطه شهر سنقر را آلوده به ویروس کرونا اعلام کرد و گفت: متاسفانه هنوز 30 درصد مردم این شهرستان موضوع را جدی نگرفته اند و با وجود هشدارهایی که در سطح شهر با بلندگو و به صدا درآوردن آژیر داده می شود همچنان خیابان ها مملو از جمعیت است.

وی دلیل بالابودن آمار مبتلایان به ویروس کرونا را مهاجرت تعداد زیادی از مردم این شهرستان به سایر شهرها دانست و گفت: تردد زیاد این افراد با شهرهای آلوده ای مانند قم و تهران یکی از دلایل گسترش این ویروس در شهرستان است.

به گفته معصومی زاده، گستردگی بالای شهرستان سنقر و کلیایی با 212 روستای دارای سکنه و نیز وجود محورهای مواصلاتی زیاد به شهرهایی مانند قروه، کامیاران و صحنه و اسدآباد از دیگر دلایل گسترش این ویروس در شهرستان هستند.

آنچنان که فرماندار سنقر و کلیایی گفت: این شهرستان 81 هزار نفر جمعیت دارد که در ایام تعطیل جمعیت شهرستان به بیش از 100 هزار نفر می رسد.

معصومی زاده از تشکیل هشت جلسه ستاد مدیریت بحران از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز خبر داد و افزود: تا کنون پنج جلسه شورای تامین استان نیز با حضور معاونان و کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان تشکیل شده است و همه دستگاه ها موظف به اجرای مصوبات شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 نفر دیگر در سنقر و کلیایی در اثر کرونا فوت کردند

2 نفر دیگر در سنقر و کلیایی در اثر کرونا فوت کردند