مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 09:552020-03-19سياسي

اجرای نورپردازی های دایمی در شهر اصفهان برای ایام نوروز 98


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: در ایام نوروز، نورپردازی هایی به صورت دائم در سطح شهر انجام شده است - حسن موذنی درگفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آذین بندی هایی در سطح شهر به مناسبت نوروز اظهار داشت: تعدادی از مجسمه های ساخته شده در سمپوزیوم مجسمه سازی اصفهان که از زمستان 98 برگزار شده است، در میدان امام حسین (ع)، خیابان باغ گلدسته، چهارراه رباط، میدان 5 طبقه خانه اصفهان و شهرداری منطقه 8 نصب شده است.

وی افزود: گلستان شهدای اصفهان نیز با یک دیواره ی پازلی و تعدادی کارت پستال که مزین به تصاویر شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس است، فضاسازی نوروزی شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان بیان داشت: نورپردازی هایی به صورت دائم در سطح شهر از جمله تعدادی از تکایا و بقعه های تخت فولاد اصفهان و همچنین مقبره آیت الله شمس آبادی، آیت الله اشرفی اصفهانی و حاج آقا رحیم ارباب در گلستان شهدای اصفهان نورپردازی انجام شده است.

وی ابراز داشت: نورپردازی مدرسه صدر خواجو واقع در خیابان چهارباغ خواجو و کلیسای وانک واقع در خیابان جلفا از جمله ی دیگر نورپردازی های انجام شده در سطح شهر است.

بروزرسانی دیواره پازلی ارگ جهان نمای اصفهان با هشتگ #در_خانه_بمانید موذنی تصریح کرد: همچنین دیواره پازلی ارگ جهان نما نیز با تصویری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نورپردازی های دایمی در شهر اصفهان برای ایام نوروز 98

اجرای نورپردازی های دایمی در شهر اصفهان برای ایام نوروز 98