مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 09:552020-03-19سياسي

علیرغم چالشهای نظام سلطه شاهد داشته های علمی تحسین برانگیزی هستیم


به رغم تمامی چالش ها و تنگناهایی که از طرف نظام سلطه انجام می گیرد همچنان شاهد دستاوردها و داشته های تحسین برانگیزی هستیم که مورد گواهی و تأیید مجامع علم سنجی جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه ای به دکتر مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری این وزارتخانه از تلاش های وی و تمامی مجموعه پژوهش و فناوری کشور در استمرار و ارتقای دستاوردها و داشته های علمی و فنآورانه علیرغم چالش و تنگناهای نظام سلطه قدردانی کرد.

در متن نامه وزیر علوم، خطاب به دکتر برومند آمده است: مایه افتخار و مباهات است که به رغم تمامی چالش ها و تنگناهایی که از طرف نظام سلطه برای منکوب کردن و به حاشیه بردن جنبش علم و فناوری کشور عزیزمان انجام می گیرد همچنان شاهد دستاوردها و داشته های تحسین برانگیزی هستیم که مورد گواهی و تأیید مجامع علم سنجی جهان است.

خوشبختانه، در سال جاری، هنگام تقدیم گزارش فعالیت ها و آنچه در چند سال اخیر حاصل شده به محضر مقام معظم رهبری، ایشان پیشرفت های گزارش شده را بسیار خوب دانسته اند و رییس جمهور محترم نیز دستاوردهای حاصل شده را تقدیر کرده اند.

فرصت مغتنمی است تا تلاش و همت جناب عالی، دکتر کشمیری، رؤسای دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری و تمامی همکاران عرصه پژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرغم چالشهای نظام سلطه شاهد داشته های علمی تحسین برانگیزی هستیم

علیرغم چالشهای نظام سلطه شاهد داشته های علمی تحسین برانگیزی هستیم