مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 09:002020-03-19سياسي

مردم هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند/ بارش شدید و سیلاب در راه است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از مردم و همه دستگاه ها و ادارات خواست تا هشدارهای هواشناسی برای هفته پیش رو را جدی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا مدرس در دهمین جلسه شورای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی بحران استانداری هرمزگان با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر در راه بودن بارش های شدید و احتمال طغیان رودخانه ها اظهار کرد: از همه مردم استان هرمزگان و دستگاه ها و ادارات می خواهیم که هشدارها در این زمینه را که برای هفته آینده صادر شده، جدی بگیرند تا حدالامکان بتوانیم از حجم خسارات و آسیب های بارش سیلابی جلوگیری کنیم.

وی افزود: حتما مدیران استانی عضو در ستاد بحران، فرمانداران، شهرداران و دهیاران در هفته آینده در آماده باش کامل باشند و ضروری است تا شرکت آب منطقه هرمزگان ورودی و خروجی های سدهای استان را به طور مستمر پایش و کنترل کند تا با مدیریت سیلاب بتوانیم مانع از بروز خسارات شویم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان به احتمال طغیان رودخانه ها اشاره و عنوان داشت: مسدود شدن راهها در زمان وقوع بارش های سیلاتی محتمل است و لذا امکانات راهداری باید در نزدیکی آبنماها مستقر شود تا فورا نسبت به هدایت و کنترل سیلاب ها اقدام و راهها را بازگشایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند/ بارش شدید و سیلاب در راه است

مردم هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند/ بارش شدید و سیلاب در راه است