مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 08:202020-03-19سياسي

نیازمند اقدامات عاجل برای مقابله با کروناویروس هستیم


اعضای شورای اسلامی شهر شیراز طی نامه ای خطاب به رییس جمهور، خواستار اجرای اقداماتی عاجل، سریع و سرنوشت ساز نظیر ممانعت از ورود مسافر به این استان و شهر شیراز برای مقابله قاطع با شیوع بیشتر کروناویروس شدند.

- نامه اعضای شورای شهر شیراز به رییس جمهور: بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا در شیراز نگران کننده است/ امروز شیراز نیازمند تصمیمات سریع و سرنوشت ساز است اعضای شورای اسلامی شهر شیراز طی نامه ای سرگشاده که نسخه ای از آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است، با اعلام اینکه شیوع ویروس مرگبار در این شهر به شدت نگران کننده است، خواستار اقدامات سریع و سرنوشت ساز مقامات مسؤول در این زمینه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر شیراز، اعضای این شورا در سومین گام مکاتبه با مسؤولین استانی و ملی برای انتقال مطالبات شهروندان شیراز و ارائه راهکارهای مبارزه با ویروس کرونا در شیراز، به بالاترین مقام اجرایی کشور نامه نوشتند.

متن نامه شورای اسلامی شهر شیراز به رییس جمهور، به این شرح است: به نام خدا ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی با سلام و احترام در آخرین ماه های سال جاری کشور با تهاجم ویروس کشنده و منحوس کووید 19 مواجه و در شرایطی که تحریم و مشکلات معیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند اقدامات عاجل برای مقابله با کروناویروس هستیم

نیازمند اقدامات عاجل برای مقابله با کروناویروس هستیم