مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-19اقتصادي

کرونا و سهم برجسته بازاریان و اصناف استان مرکزی


بروز پدیده کرونا ویروس همه بخش های اقتصادی کشور را درگیر کرده و در این میان رکود حاکم و برهم خوردن چرخه عرضه و عدم حضور در واحدهای صنفی با هدف کمک به کاهش کرونا، خرده فروشان و اصناف استان مرکزی از جمله شهر اراک با بحران روبرو کرده اما این حجم مشکلات سبب نشده تا اصناف و بازاریان از همراهی مردم در شکست کرونا بازبمانند.

اصناف و بازاریان همواره یکی از بازوان دولت و حکومت در تاریخ ایران بوده است و در حافظه تاریخی به یاد است آنان از دوران مبارزات با طاغوت تا جنگ تحمیلی و از دوران سازندگی تا حمایت از مردم زلزله و سیلزده حمایت خود را قطع نکردند و اکنون این بخش یاری رسان، خود نیازمند حمایت هستند و از دولتمردان می خواهند تا در دوران پساکرونا دست آنان را بگیرند تا زمین گیر و مستاصل نشوند.

همراهی اصناف و بازاریان استان مرکزی در شکست کرونا رییس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: شیوع ویروس کرونا به همه بخش ها و از جمله شریان اقتصادی آسیب وارد کرده و کسبه و بازار را به حد نابودی رسانده و اقتصادهای خرد را متلاشی کرده اما این مشکلات مانع از آن نشده تا این قشر پیشرو از همراهی با مردم بازبمانند.

جمشید زند افزود: اصناف، بازاریان و کسبه در اوقات پایانی سال امید به روزهای طلایی فروش و درآمد داشتند که با شیوع کرونا و نامساعد شدن شرایط، دست از کسب و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و سهم برجسته بازاریان و اصناف استان مرکزی

کرونا و سهم برجسته بازاریان و اصناف استان مرکزی