مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 06:052020-03-19پزشكي

پربازدید های دیروز فضای مجازی در استان فارس


مروری بر پربازدیدترین سوژه های فضای مجازی روزگذشته استان فارس که توسط کاربران فضای مجازی انتشار داده شد.

- شناسایی 60 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از شناسایی 60 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس خبر داد.

/فارس سفر به کیش از تهران و 4 استان دیگر ممنوع شد هواپیمایی کیش ایر خبر داد که تمام پروازها از تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و بندرعباس به جزیره کیش باطل شد.

/ایرنا کرونا در فارس جان 13 نفر را گرفت معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته گذشته آزمایش تشخیص کرونا برای 60 نفر در استان فارس مثبت شده است افزود :شمار مبتلایان در این استان به 386 نفر و تعداد متوفیان به 13 تن رسید.

/خبرفارس ترافیک ورودی به استان فارس میانگین 30 درصد کاهش یافته است رییس پلیس راه شمال استان فارس درباره ترافیک ورودی به این استان گفت: ترافیک ورودی های استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به صورت میانگین 30 درصد کاهش یافته اما انتظار کاهش تردد بیشتری وجود داشت/تسنیم شمار قربانیان الکل در فارس پنج برابر کرونا رییس اورژانس فارس از جان باختن 61 نفر در استان به دلیل مسمومیت ناشی از الکل در این استان خبر داد تا در عمل شمار قربانیان مصرف الکل در این استان 5 برابر کووید 19 باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدید های دیروز فضای مجازی در استان فارس

پربازدید های دیروز فضای مجازی در استان فارس