مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 05:202020-03-19سياسي

محدودیت تردد در شهرستان نهاوند تا 15 فروردین ماه تمدید شد


محدودیت تردد در شهرستان نهاوند تا 15 فروردین ماه تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد ناصری شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا در نهاوند که بیش از 2 ساعت به طول انجامید با بیان اینکه اوضاع انتشار ویروس کرونا در نهاوند نگران کننده است و مردم باید این مسئله را جدی بگیرند و از تردد در سطح شهر خودداری کنند، اظهار کرد: جلسات این ستاد در شهرستان نهاوند از ابتدای سال نو به صورت روزانه برگزار می شود و آخرین وضعیت شهرستان و اقدامات پیشگیرانه با حضور اعضا بررسی می شود.

وی ادامه داد: ارتباطات نامطلوب کنونی شامل رفت آمد در خیابان ها، حضور در مراسم عروسی و ختم تا فروکش ویروس کرونا باید تعطیل شود چراکه سلامت مردم را به مخاطره می اندازد لذا در این زمینه بخشداران در نقاط مختلف شهری باید نظارت بیش ازپیش داشته باشند.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه سپاه به عنوان دبیر ستاد کمیته ای برای بررسی اقدامات و اجرایی شدن مصوبات تشکیل دهد، گفت: سپاه، بسیج و گروه های مردمی طی روزهای گذشته اقدامات خوبی انجام داده اند که باید تداوم پیدا کند.

هلال احمر استان همدان با شهرستان نهاوند همراه نیست وی در ادامه با اشاره به تعطیلی ایستگاه تب سنجی قلعه قباد طی روزهای گذشته، گفت: از عملکرد مدیرعامل هلال احمر استان همدان طی هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد در شهرستان نهاوند تا 15 فروردین ماه تمدید شد

محدودیت تردد در شهرستان نهاوند تا 15 فروردین ماه تمدید شد