مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 05:052020-03-19اجتماعي

ممنوعیت حضور مردم در آرامستان و بهشت زهرای 《بم》


فرماندار بم از ممنوعیت حضور مردم در آرامستان و بهشت زهرا (س) این شهر به منظور زیارت اهل قبور در آخرین پنجشنبه سال و روزهای ابتدایی نوروز 99 خبر داد.

- هادی شهسوار پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در بم از ممنوعیت حضور مردم در آرامستان و بهشت زهرا (س) این شهر به منظور زیارت اهل قبور در آخرین پنجشنبه سال و روزهای ابتدایی نوروز 99 و مسدود بودن مسیرهای منتهی به اماکن مذکور خبر داد.

وی  بر همکاری مردم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تاکید و اظهار کرد: عدم حضور مردم در بهشت زهرا در شرایط فعلی کمک بزرگی در کنترل و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری خواهد بود.

  فرماندار بم با بیان اینکه سلامتی مردم در حال حاضر مهمترین مسئله است، بیان داشت: همه شهروندان، مسئولان را در اجرای این مهم یاری رسانند.

شهسوار پور افزود: همشهریان سال جدید را در کنار کانون گرم خانواده به سر ببرند و از منازل خود بیرون نیایند و ضمن حفظ سلامت خود و خانواده شان به قطع زنجیره  این بیماری کمک کنند.

وی عنوان کرد: بر اساس مصوبات شورای تامین تمام ورودی های شهرستان بم توسط تیم های دانشگاه علوم پزشکی با وسایل تب سنج در حال کنترل است.

فرماندار بم گفت: بم اولین شهر در استان است که تمام صنوف غیر ضروری را تعطیل کرد تا این زنجیره بیماری ویروس کرونا قطع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت حضور مردم در آرامستان و بهشت زهرای 《بم》

ممنوعیت حضور مردم در آرامستان و بهشت زهرای 《بم》