مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 19:062020-03-18سياسي

سلسله قربانی مهمان نوازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، شریف خسروی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور نماینده ولی فقیه لرستان در سالن جلسات فرمانداری اظهار داشت: علت شیوع ویروس کرونا در شهرستان سلسله مهمانانی بودند که از دیگر مناطق به شهرستان آمدند.

وی افزود: همچنین شرکت در مجالس ترحیم و پایبندی مردم نجیب این شهرستان به رسم و رسومات را می توان از دلایل دیگر شیوع ویروس در شهرستان دانست.

خسروی با اشاره به حضور پرشور و گسترده و مشارکت 70 درصدی مردم شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همه این عوامل در کنار هم دست به دست هم داد تا وضعیت شهر الشتر قرمز شود.

فرماندار سلسله خاطرنشان کرد: اگر چه در آستانه عید نوروز قرار داشتیم و تعطیلی بازار موجب سختی معیشت بسیاری از مردم شد اما چون پای سلامت و جان شهروندان در میان بود در هفته گذشته با کنترل ورودی های شهرستان و تعطیلی بازار بجز فروشگاه های مواد غذایی و بهداشتی تدابیر امنیتی خاصی در راستای پیشگیری، کنترل و قطع زنجیره ارتباطی به کار گرفتیم.

خسروی افزود: مقابله با ویروس کرونا قبل از اینکه اقدامی پزشکی و درمانی باشد، مرتبط با فرهنگ جامعه است که خوشبختانه در این راستا مردم شهرستان حداکثر همراهی را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلسله قربانی مهمان نوازی شد

سلسله قربانی مهمان نوازی شد