مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 17:062020-03-18سياسي

بسیجیان استان کرمان روزانه 20 هزار ماسک تولید می کنند


سردار حسین معروفی روز چهارشنبه در حاشیه راه اندازی کارگاه تولید ماسک در شهربابک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از موضوعات مرتبط با ویروس منحوس کرونا که امروز جهان را درگیر کرده ، بحث پیشگیری قبل از درمان است.

وی آگاهی بخشی به آحاد جامعه از طریق رسانه ها، فضای مجازی و پخش بروشورها را یکی از راه های پیشگیری عنوان کرد و بیان داشت: هرچه که سطح آگاهی جامعه را بالا ببریم آمار افراد مصون از خطر بالاتر می رود.

سردار معروفی به کمبود ماسک در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: مردم خط قرمز سپاه و بسیج هستند و فعالیت در حوزه مقابله با ویروس کرونا نظیر زمان دفاع مقدس و جبهه مقاومت، جبهه های جنوب غرب و جنوب شرق و حوادث غیرمترقبه، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و فرمانده کل سپاه، جهاد محسوب می شود.

وی تصریح کرد: ما تمام سپاه و بسیج استان کرمان را پای کار آورده ایم و و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اداره صنعت، معدن و تجارت و هماهنگی با استانداری کارگاه های تولیدی برپا شده است.

سردار معروفی از فعالیت 35 کارگاه تولید ماسک در استان یاد کرد و افزود: 500 چرخ خیاطی توسط بسیجیان و مردم مهیا شده است.

وی تولید ماسک در استان را کُند دانست و بیان داشت: ما در تهیه مواد اولیه مشکل داریم و اما امیدوارم خیران و مردم که پای کار می آیند بتوانیم تولیدمان را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان استان کرمان روزانه 20 هزار ماسک تولید می کنند

بسیجیان استان کرمان روزانه 20 هزار ماسک تولید می کنند