مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 16:502020-03-18پزشكي

تعطیلی یک کارگاه غیر قانونی تولید مواد شوینده در کاشان


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از تعطیلی یک کارگاه غیر قانونی تولید مواد شوینده در این شهر خبر داد.

- ایسنا/اصفهان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از تعطیلی یک کارگاه غیر قانونی تولید مواد شوینده در این شهر خبر داد.

محسن تقی زاده اظهار کرد: یک کارگاه زیرزمینی تولید محصولات شوینده با نام بهرسان که بدون مجوز اقدام به تولید فرآورده های شوینده کرده بود، با اخذ حکم دادستانی پلمب شد.

وی گفت: یک واحد تولید کننده ضد عفونی کننده که مواد تقلبی در حوزه استان قم تولید می کرد، شناسایی و به اطلاع حوزه مربوط رسانده شد که این واحد پس از بررسی های صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی قم تعطیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تقی زاده، تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و روزهای تعطیل نوروزی، بازرسی از داروخانه ها، فروشگاه های کالای پزشکی و کارخانه های تولید کننده کالاهای سلامت محور شدت خواهد یافت.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و دریافت گزارش های مردمی در خصوص کمبود ماسک و چند قلم کالای بهداشتی در داروخانه های تحت پوشش، در هفته های اخیر، طی چند مرحله گشت مشترک بازرسی از داروخانه ها و فروشگاه های کالای پزشکی شهرستان کاشان ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی یک کارگاه غیر قانونی تولید مواد شوینده در کاشان

تعطیلی یک کارگاه غیر قانونی تولید مواد شوینده در کاشان