مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 14:052020-03-18سياسي

ارسال 90 هزار بسته لوازم بهداشتی در مناطق محروم


به منظور توزیع اقلام بهداشتی ضدکرونایی در مناطق محروم کشور، 90 هزار بسته شامل محلول، ژل و ماسک توسط ستاد اجرایی فرمان امام به سراسر کشور ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام صبح امروز در مراسم ارسال این بسته ها گفت: از همان روز اول شیوع این ویروس در ایران، ستاد مقابله با کرونا در ستاد اجرایی فرمان امام تشکیل شد و تمام امکانات ستاد برای مبارزه با آن بسیج شد و خط تولید چندین کارخانه را به خط تولید اقلام بهداشتی تغییر دادیم.

وی افزود: هم اکنون روزانه 300 هزار ماسک، 300 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و 50 دستگاه اکسیژن ساز و ماهیانه 60 هزار لباس ایزوله پزشکان توسط ستاد اجرایی فرمان امام تولید و جهت توزیع به وزارت بهداشت تحویل داده می شود.

مخبر با اشاره به اقدامات پزشکی ستاد اجرایی فرمان امام افزود: اعزام 10 کاروان سلامت به استان های درگیر و ارائه خدمات رایگان درمانی به بیماران، راه اندازی سامانه 4030 باحضور 2000 پزشک و پزشک یار و ایفای نقش جدی این سامانه در طرح ملی غربالگری مردم ازجمله خدمات ستاد دراین روزهاست.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به فعالیت قرارگاه جهادی ستاد نیز خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات ستاد اجرایی، ضدعفونی کردن اماکن و معابر عمومی شهرها و توزیع اقلام بهداشتی در مناطق محروم کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 90 هزار بسته لوازم بهداشتی در مناطق محروم

ارسال 90 هزار بسته لوازم بهداشتی در مناطق محروم