مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 13:102020-03-18بين الملل

پیگیری همه جانبه برای ایجاد بازارچه جدید مرزی در ایلام


سفیر ایران در عراق از همکاری و پیگیری همه جانبه برای ایجاد بازارچه جدید مرزی در ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج مسجدی بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار ایلام در استانداری ایلام، قول مساعدت و همکاری همه جانبه را برای راه اندازی مرزهای مورد نظر استان در دولت عراق داد و خاطرنشان کرد: در زمینه همکاری های مرزی، مبادلات تجاری و ترددها هر گونه اقدام و پیگیری که لازم باشد از طریق دولت عراق انجام خواهیم داد.

وی در این دیدار با اشاره به موضوع بیماری کرونا در کشور تاکید کرد: برای پیشگیری و مقابله با این بیماری تمام مرزهای کشور با عراق بسته شده است.

استاندار ایلام بر ضرورت راه اندازی بازارچه های چیلات، چنگوله و هلاله شمالی تاکید کرد و گفت: زیرساخت مرزهای چیلات و چنگوله آماده شده است و باتوجه به دستور معاون اول رییس جمهور مبنی بر ایجاد و راه اندازی مرز هلاله شمالی، زیرساخت های این مرز نیز در حال ساخت است.

قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به این مطلب که پیگیری های زیادی در زمینه بازگشایی مرز چیلات انجام شده است، گفت: ما تمام زیرساخت های لازم در مرز چیلات را آماده کرده ایم و منتظر هستیم که طرف عراقی نیز پای کار بیاید و ضرورت دارد در این خصوص از طرف وزارت امورخارجه این موضوع پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری همه جانبه برای ایجاد بازارچه جدید مرزی در ایلام

پیگیری همه جانبه برای ایجاد بازارچه جدید مرزی در ایلام