مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 13:052020-03-18اجتماعي

برپایی چادر در پارک و سطح شهر ماکو ممنوع است


چادر زنی در پارکها و سطح شهرستان ممنوع است.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: چادر زنی در پارکها و سطح شهرستان ممنوع است.

حسین عباسی، روز چهارشنبه 28 اسفند ماه در سومین جلسه بررسی وضعیت شهرستان در مبارزه با کرونا ویروس که در ماکو برگزار شد، گفت: بازارچه های مرزی به عنوان محرک جذب گردشگر در ماکو بسته شده است و هتلها و سوییتهای شخصی حق پذیرش مسافر ندارند و در صورت رویت پلمب خواهند شد.

عباسی چادر زنی در پارکها و سطح شهرستان را ممنوع اعلام کرد و گفت: ایستگاه های پایش در ورودی شهر از اولین روز، مستقر شده است و تا به حال نتایج خوبی را در کنترل حاصل کرده است.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت تردد، مسدود نمودن ورودی و قرنطینه شهرها و مناطق صرفا در صلاحیت شورای امنیت کشور و ستاد ملی مبارزه با کرونا و در سطح استان با مسئولیت استاندار است، افزود: فعلا قرنطینه خانگی توصیه ما به مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار ماکو همچنین از تشدید بحث غربالگری ها در سطح شهرستان ماکو اشاره کرد و گفت: ماکو پشتیبان دو شهرستان شوط و پلدشت است و در صورت هرگونه نیاز، ماکو میتواند شهرستان معین باشد.

عباسی از برگزاری مانور بسیج ضدعفونی معابر شهرستان همزمان با کل استان خبر داد و گفت: پایگاه های بسیج در سطح شهرها و روستاها به صورت خودجوش اقدام به گندزدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی چادر در پارک و سطح شهر ماکو ممنوع است

برپایی چادر در پارک و سطح شهر ماکو ممنوع است