مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 10:552020-03-18سياسي

ما ملت بزرگی هستیم، لطفا حرفه ای تر برخورد کنید!


مدتی است که می بینم رسانه های مهم فارسی زبان، که از سوی سرویس های امنیتی بیگانه پشتیبانی می شوند، به رغم روال چهل ساله خود، به شدت تنزل کرده اند و برخی از آن ها، - خبرگزاری فارس؛ یادداشت میهمان ـ خلیل الله همایی راد فعال رسانه ای: به اعتبار مشاغلی که داشته ام، چند دهه است که اخبار و تحلیل های رسانه های بیگانه را دیده و شنیده ام و برایم عادی و اصلا، بخشی از کارم بوده است.

پیش ترها، رسم بود و هر صبح، بولتن های روزانه ای را می دیدم که اهم گزارشات و برنامه های رادیو تلویزیونی خارج از کشور، که مرتبط با مسائل ایران بود را درج کرده بودند.

بعدها، مستقیما نیز اخبار، گزارشات، تفسیرها و گفتگوهای رسانه های خارجی را از طریق رادیو تلویزیون ، سایت ها و شبکه های سایبری می دیدم و می خواندم.

برخی از آن ها، صرف نظر از محتوا و اهداف پیدا و پنهانشان، واقعا حرفه ای عمل می کردند و اگرقرار بود نمره بگیرند، منصفانه باید اعتراف کنم که جایگاه بالایی داشتند.

حقیقت این است که ده سالی هم مدیر مسئول یک ماهنامه بوده ام و دستی از دور، بر آتش دارم و از دشواری و اهمیت کار، مطلع هستم.

اما حالا مدتی است که می بینم رسانه های مهم فارسی زبان، که از سوی سرویس های امنیتی بیگانه پشتیبانی می شوند، برغم روال چهل ساله ی خود، به شدت تنزل کرده اند و برخی از آن ها ، در این روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما ملت بزرگی هستیم، لطفا حرفه ای تر برخورد کنید!

ما ملت بزرگی هستیم، لطفا حرفه ای تر برخورد کنید!