مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-18فرهنگي

چرا عشق در یک نگاه؟!


مدیر دپارتمان خانواده و ازدواج کلینیک تخصصی مغز، اعصاب و روان بهمن یزد با اشاره به این که انسان سالم دچار عشق در یک نگاه نمی شود، گفت: شیفتگی در یک نگاه نیازمند روان درمانی است.

- ایسنا/یزد مدیر دپارتمان خانواده و ازدواج کلینیک تخصصی مغز، اعصاب و روان بهمن یزد با اشاره به این که انسان سالم دچار عشق در یک نگاه نمی شود، گفت: شیفتگی در یک نگاه نیازمند روان درمانی است.

دکتر مهدی خان آبادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به این که انسان سالم دچار عشق در یک نگاه نمی شود، اظهار کرد: عشق در یک نگاه فقط مناسب و مطلوب فیلم های سینمایی و رمان های عاشقانه است چرا که انسان سالم، دچار و درگیر عشق در یک نگاه نمی شود.

وی با بیان این که شیفتگی در یک نگاه نیازمند روان درمانی است، گفت: واقعیت این است که افراد از دیدگاه ایماگوتراپی (نوعی روش روان درمانی) در گزینش شریک عشقی خود به طرز بالایی انتخاب گرانه عمل می کنند به طوری که در واقع فقط به دنبال یگانه گمشده خویش هستند.

این مشاور خانواده افزود: این یگانه ی گمشده مجموعه ای از خصوصیات و ویژگی های خاص اعم از مثبت و منفی را شامل می شود، اما آنچه در این فرایند انجام می گیرد، جست وجو برای یافتن فردی است که خصوصیات و ویژگی های غالب افرادی که فرد را پرورش داده و بزرگ کرده اند را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عشق در یک نگاه؟!

چرا عشق در یک نگاه؟!