مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 10:002020-03-18دانش

15هزار دانشجوی خارجی دانشگاه های داخل به کشور خود بازگشتند


مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم گفت: در ایام تعطیلات دانشگاهی و برای مقابله با بحران کرونا 15680 دانشجو به کشور خود بازگشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سازمان امور دانشجویان، عبدالحمید علیزاده مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم  اظهار داشت: در نخستین روزهای شیوع کرونا در ایران، با همکاری و هماهنگی صورت گرفته میان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی و برخی مراجع ذیصلاح، زمینه ای فراهم شد تا دانشجویان بین المللی بتوانند در کمترین زمان ممکن و بدون تشریفات مرسوم اداری از کشور خارج شوند و صدور پیام پیام قدردانی وزیر امور خارجه هند از مسوولان ایرانی در همین راستا صورت گرفته است.

وی افزود: با اقدامی که در هفته اول اسفندماه برای تسهیل خروج دانشجویان غیر ایرانی صورت گرفت حدود 15000 نفر دانشجو به کشور خود بازگشتند که رضایت خاطر مسوولان کشورهای مبدا و خانواده های این دانشجویان را در پی داشت.

مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات دانشگاهی به مناسبت مقابله با بحران کرونا تعداد 15680 دانشجو به کشور خود بازگشته اند گفت: البته لازم به ذکر است علیرغم خروج از کشور این دانشجویان همانند دانشجویان ایرانی در حال حاضر به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15هزار دانشجوی خارجی دانشگاه های داخل به کشور خود بازگشتند

15هزار دانشجوی خارجی دانشگاه های داخل به کشور خود بازگشتند