مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-18فرهنگي

پیشنهادهای کتاب خوانی جایزه «مهرگان»


جایزه «مهرگان» رمان های راه یافته به جایزه «مهرگان طلایی» و همچنین رمان ها و مجموعه داستان های راه یافته به جایزه «مهرگان ادب» (دوره های نوزدهم و بیستم) را به عنوان پیشنهادهایی برای کتاب خوانی اعلام کرد.

- جایزه مهرگان رمان های راه یافته به جایزه مهرگان طلایی و همچنین رمان ها و مجموعه داستان های راه یافته به جایزه مهرگان ادب (دوره های نوزدهم و بیستم) را به عنوان پیشنهادهایی برای کتاب خوانی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آستانه نوروز و همچنین در روزهایی که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به ماندن در خانه توصیه و تأکید می شود، دبیرخانه جایزه مهرگان با بازنشر نام رمان های راه یافته به فهرست جایزه مهرگان طلایی (42 رمان برگزیده جایزه مهرگان ادب در دوره بیست ساله 1378 تا 1397) و همچنین بازنشر فهرست بلند رمان ها و مجموعه داستان های مهرگان ادب (دوره نوزدهم و بیستم)، کتاب دوستان را به خواندن این آثار دعوت کرده است.

جایزه مهرگان در تاریخ نهم آذرماه 1398 اعلام کرد در پی حوادث آبان ماه، معرفی آثار برگزیده و برگزاری مراسم اهدای جوایز مهرگان تا فرصت مناسبی در سال 1399 به تعویق خواهد افتاد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادهای کتاب خوانی جایزه «مهرگان»

پیشنهادهای کتاب خوانی جایزه «مهرگان»