مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-18اقتصادي

تاب آوری کسب وکارهای گردشگری در بحران چگونه افزایش می یابد؟


استادیار دانشگاه فردوسی مشهد گفت: کسب و کارهای کوچک و نوپا تاب آوری کمتر و آسیب پذیری بالاتری نسبت به بحران خواهند داشت که باید به عنوان یک راهکار به تقویت این کسب و کارها پرداخته شود.

- ایسنا/خراسان رضوی استادیار دانشگاه فردوسی مشهد گفت: کسب و کارهای کوچک و نوپا تاب آوری کمتر و آسیب پذیری بالاتری نسبت به بحران خواهند داشت که باید به عنوان یک راهکار به تقویت این کسب و کارها پرداخته شود.

طاهره صادقلو در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص تاب آوری کسب وکارهای گردشگری در شرایط بحران کرونا اظهار کرد: در دنیا با توسعه سریع گردشگری رو به رو هستیم که بسیاری از کشورها در فرآیند توسعه، صنعت گرشگری را به عنوان بخشی از خدماتی که مورد نیاز جامعه بوده شناخته و در آن فعالیت می کنند که این فعالیت ها در حال رشد هستند، اما در صنعت گردشگری نیز کسب و کارها در معرض آسیب و ریسک قرار دارند.

وی افزود: لذا گردشگری نیز فرایندی است که خواه یا ناخواه در معرض مخاطرات زیادی قرار می گیرد، تجربه و تاریخ نشان داده است که بحران ها تاثیرات زیادی بر روی نرخ و رشد گردشگری دارند که در شرایط فعلی بحران کرونا یکی از نمونه های عینی آن بوده و بسیاری از کشورها را درگیر کرده است، به طوری که در اخبار هم زیاد در مورد این مساله می شنویم که پیش بینی می شود حدود 50 میلیون شغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاب آوری کسب وکارهای گردشگری در بحران چگونه افزایش می یابد؟

تاب آوری کسب وکارهای گردشگری در بحران چگونه افزایش می یابد؟