مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-18اجتماعي

دمای هوا در استان مرکزی چهار تا 6 درجه سانتیگراد سردتر می شود


رضا مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هوا یک سامانه بارشی فعال وارد استان مرکزی شده که موجب بارش هایی در نقاط مختلف استان تا اواخر وقت امشب می شود.

وی بیان کرد: این سامانه بارشی فردا (پنجشنبه) از استان مرکزی عبور می کند و در برخی از نقاط وزش باد شدید رخ خواهد داد و دمای هوا به ویژه در شبانه کاهش پیدا می یابد.

مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: در برخی از مناطق سردسیر این استان پیش بینی شده که دمای هوا به زیر صفر درجه برسد و توصیه می شود باغداران استان مرکزی آمادگی لازم برای انجام عملیات کنترلی به منظور جلوگیری از سرمازدگی درختان میوه در مناطقی که شکوفه دارند را داشته باشند.

مرادی تصریح کرد: سامانه بارشی جدیدی از روز شنبه هفته آتی وارد کشور و استان مرکزی می شود که به تبع آن تا بامداد روز دوشنبه فعالیت بارشی در استان خواهد داشت و پیش بینی شده که ابتدا بارش ها به صورت بارام و پس از آن رگبار و برف باشد و کاهش دما و وزش باد نیز با ان همراه است.

وی عنوان کرد: بر اساس خروجی فعلی مدل های پیش بینی میزان بارش های این سامانه در استان مرکزی بین 10 تا 50 میلیمتر پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا در استان مرکزی چهار تا 6 درجه سانتیگراد سردتر می شود

دمای هوا در استان مرکزی چهار تا 6 درجه سانتیگراد سردتر می شود