مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 08:552020-03-18حوادث

تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال در آذربایجان شرقی به 134 نفر رسید


سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدوم شدن 134 نفر در پی مراسم چهارشنبه سوری در آذربایجان شرقی تا ساعت 12 امروز، چهارشنبه، بیست و هشتم اسفند ماه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدوم شدن 134 نفر در پی مراسم چهارشنبه سوری در آذربایجان شرقی تا ساعت 12 امروز، چهارشنبه، بیست و هشتم اسفند ماه خبر داد.

وحید شادی نیا در گفت وگو با ایسنا از مصدوم شدن 103 مرد و 31 زن در حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: 13 نفر از مصدومان در بیمارستان سینا، دو نفر در بیمارستان شهدا، پنج نفر در بیمارستان نیکوکاری و یک نفر نیز در بیمارستان علوی تبریز بستری هستند.

وی اضافه کرد: سن 40 درصد مصدومان بین شش تا 18 سال بوده و 54 درصد مصدومان عابر و رهگذر استفاده کننده مواد محترقه، بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: 70 درصد مصدومان با آسیب چشم به بیمارستان ها مراجعه کرده اند.

شادی نیا با اشاره به وضعیت شهرستان های مختلف در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: 87 نفر از تبریز و چهار مورد از آذرشهر، هفت مورد از اهر، یک مورد از شبستر، پنج مورد از بستان آباد، دو مورد از چاراویماق و سه مورد از کلیبر گزارش شده است.

وی در خاتمه متذکر، شد: همچنین هشت نفر در شهرستان مراغه، یک نفر در هشترود، دو نفر در سراب، چهار نفر در بناب، دو نفر در جلفا، چهار نفر در مرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال در آذربایجان شرقی به 134 نفر رسید

تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال در آذربایجان شرقی به 134 نفر رسید