مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 07:452020-03-18دانش

از راه اندازی پویش های فرهنگی تا تولید محتوای آموزشی ـ. بهداشتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازجهاددانشگاهی، در پی شیوع ویروس کرونا که به تعطیلی دانشگاه ها در سراسر کشور انجامید، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی ضمن تاکید بر مسوولیت اجتماعی خویش در ایفای نقش جدی برای مقابله با این ویروس و مسایل فرهنگی و اجتماعی مرتبط با آن، - اقدامات معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی در مقابله با کرونا؛ از راه اندازی پویش های فرهنگی تا تولید محتوای آموزشی ـ.

بهداشتی در پی شیوع ویروس کرونا که به تعطیلی دانشگاه ها در سراسر کشور انجامید، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی برای مقابله با این ویروس مجموعه ای از اقدامات فرهنگی را دستور کار قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازجهاددانشگاهی، در پی شیوع ویروس کرونا که به تعطیلی دانشگاه ها در سراسر کشور انجامید، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی ضمن تاکید بر مسوولیت اجتماعی خویش در ایفای نقش جدی برای مقابله با این ویروس و مسایل فرهنگی و اجتماعی مرتبط با آن، مجموعه ای از اقدامات فرهنگی را دستور کار خویش قرار داد.

اهم این اقدامات به شرح زیر است:راه اندازی پویش های دانشجویی ـ.

فرهنگیراه اندازی پویش دانشجویی مشارکت در تهیه ی ملزومات بهداشتی و بیمارستانی توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و صندوق قرض الحسنه ی دانشجویان ایران، ایجاد پویش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از راه اندازی پویش های فرهنگی تا تولید محتوای آموزشی ـ. بهداشتی

از راه اندازی پویش های فرهنگی تا تولید محتوای آموزشی ـ. بهداشتی