مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 07:402020-03-18ورزشي

مسابقات چندجانبه تکواندو با حضور خواهرخوانده های اصفهان


رییس هیأت تکواندو استان اصفهان گفت: قصد داریم با شهرهایی که با اصفهان خواهرخوانده هستند مسابقات چند جانبه ای را برگزار کنیم، همچنین برنامه ریزی شده هر سال یک رویداد شگفت انگیز را در اصفهان برگزار کنیم.

- شهرام اله آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان  پیرامون عملکرد کلی هیأت تکواندو استان اصفهان در سال 98 اظهار داشت: انتخابات دور جدید هیأت تکواندو استان اواسط سال 98 صورت گرفت و نزدیک به چهار ماه است که سکان دار تکواندو اصفهان هستم.

رییس هیأت تکواندو اصفهان افزود: در ابتدای دوره جدید مدیریت تکواندو استان اطلاعیه به خانواده تکواندو استان ابلاغ گردد، در طی این ابلاغ از تمامی اعضا درخواست شد که پای کار بیایند.

وی ادامه داد: تمامی احکام مدیران و سرپرستان به مدت یک سال صادر شد تا مدیران بهترین عملکرد را از خود نشان دهند، همچنین دیگر اعضای خانواده تکواندو نیز بتوانند خود را در پست های مدیریتی محک بزنند.

اله آبادی تصریح کرد: اصفهان در سالی که گذشت میزبان مسابقات پومسه استانی در سطح و نوع مسابقات جهانی بود که برای اولین بار در کشور این مسابقات به این شکل برگزار شد، هفته اول این مسابقات برگزار شد اما ادامه این رقابت ها به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات چندجانبه تکواندو با حضور خواهرخوانده های اصفهان

مسابقات چندجانبه تکواندو با حضور خواهرخوانده های اصفهان