مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 07:202020-03-18پزشكي

آمادگی شبانه روزی جامعه پرستاری در مقابله با کرونا


رییس سازمان نظام پرستاری ایران گفت: این سازمان براساس رسالت ذاتی خویش و در کنار وزارت بهداشت، به ارائه خدمات پرستاری به صورت شبانه روزی می پردازد.

- رییس سازمان نظام پرستاری ایران گفت: این سازمان براساس رسالت ذاتی خویش و در کنار وزارت بهداشت، به ارائه خدمات پرستاری به صورت شبانه روزی می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد میرزابیگی، با بیان این مطلب، در تشریح اقدامات نظام پرستاری برای مقابله با بحران کروناویروس جدید در کشور، بیان کرد: از جمله اقداماتی که به همت نظام پرستاری به صورت شبانه روزی در مقابله با کروناویروس جدید انجام شده است، می توان به تشکیل ستاد شبانه روزی صحت و پایش مداوم وضعیت پرستاران کشور (صیانت، تامین نیرو و حمایت از پرستاران)، اعزام بیش از 100 پرستار داوطلب به قم، گیلان و دیگر استانها و کمک به جذب سریع بالغ بر 3 هزار پرستار درکشور با استفاده از بانک اطلاعات خود در موضوع پرستاران جویای کار، اشاره کرد.

بنابر اعلام وبدا، وی در ادامه خاطرنشان کرد: صدور اجازه نامه حرفه ای برای استفاده از کل گروه پرستاری در بحران کرونا در بخش هایی از بیمارستان ها که مترون ها، مدیران نظام پرستاری و سرپرستاران تشخیص دهند، مانند استفاده از پرستاران اتاق عمل، هوشبری و کمک پرستاران در بخش های لازم، پیگیری روزانه کمبودهای اقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شبانه روزی جامعه پرستاری در مقابله با کرونا

آمادگی شبانه روزی جامعه پرستاری در مقابله با کرونا