مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 07:072020-03-18سياسي

شهردار قم خواستار لغو تحریم های دارویی امریکا علیه ایران شد


سید مرتضی سقاییان نژاد در این پیام آورده است: پیامی برای شما دارم، برای کسانی که به انسانیت اهمیت می دهند و کسانی که به حقوق بشر توجه می کنند، چه تفاوتی میان رویکرد ترامپ و ویروس کرونا نسبت به ملت ایران وجود دارد؟ هر دو مردم ایران را می کشند.

وی به عنوان شهردار شهری که مردم آن بیشترین آسیب ها را براثر شیوع کرونا متحمل شده اند، اضافه کرده است: سازمان بهداشت جهانی شیوع ویروس کرونا را یک همه گیری جهانی مشخص کرده است و تاکنون ما همه گیری که قابل کنترل باشد را ندیده ایم، واژه همه گیری را نباید سبک یا بدون احتیاط به کاربرد، این واژه ای می باشد که اگر نادرست از آن استفاده شود ممکن است سبب ایجاد وحشت غیرمنطقی شده یا این باور را ایجاد کند که مبارزه با آن تمام شده است و سبب ایجاد درد و رنج غیرضروری شود.

سقاییان نژاد دراین پیام تصویری افزوده است: ما قبلاً همه گیری که توسط ویروس کرونا ایجادشده باشد را ندیده بودیم و این نخستین همه گیری است که توسط یک کرونا ویروس ایجاد شده است، هم اکنون بیش از 170 هزار بیمار در بیش از 157 کشور جهان وجود دارد و 5 هزار نفر جان خود را ازدست داده اند.

وی در ادامه آورده است: همچنین هزاران نفر نیز برای زندگی شان در بیمارستان ها مبارزه می کنند،در روزها و هفته های پیش رو ما منتظر دیدن مبتلایان و فوتی ها هستیم و کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار قم خواستار لغو تحریم های دارویی امریکا علیه ایران شد

شهردار قم خواستار لغو تحریم های دارویی امریکا علیه ایران شد