مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 06:152020-03-18سياسي

مردم به مطالب غیرمستند و غیرعلمی طب سنتی در فضای مجازی اعتماد نکنند


دبیر آموزش انجمن علمی طب سنتی تبریز با تاکید بر اینکه مردم به مطالب غیرمستند و غیرعلمی در زمینه طب سنتی ایرانی در فضای مجازی اعتماد نکنند، گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر آموزش انجمن علمی طب سنتی تبریز با تاکید بر اینکه مردم به مطالب غیرمستند و غیرعلمی در زمینه طب سنتی ایرانی در فضای مجازی اعتماد نکنند، گفت: از هموطنان خواهش می کنیم که اطلاعات طب سنتی را از منابع مطمئن مانند سایت دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت یا سایت انجمن علمی طب سنتی ایران دنبال کنند.

دکتر علیرضا باقرزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: درصد بالایی از توصیه های طب سنتی ارایه شده توسط افراد غیر علمی و تحت عناوین مختلف مانند طب اسلامی، مورد تایید انجمن علمی و متخصصان طب سنتی ایرانی نیست.

وی تاکید کرد: توصیه مهم ما به مردم رعایت کلیه توصیه های بهداشتی و پزشکی در رابطه با ویروس کرونا در کنار توصیه های طب سنتی است.

این پزشک و متخصص طب سنتی در ادامه با اشاره به اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی زرد چوبه، اظهار کرد: می توان روزانه حداکثر تا دو گرم زردچوبه را در رژیم غذایی استفاده کرد.

وی افزود: زردچوبه با داروهای ضد التهاب غیر استروییدی مانند ایبوپروفن و دیکلوفناک و داروهای مهارکننده پلاکت مانند وارفارین، تداخل داشته و در افرادی با سابقه زخم گوارشی، سنگ کیسه ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به مطالب غیرمستند و غیرعلمی طب سنتی در فضای مجازی اعتماد نکنند

مردم به مطالب غیرمستند و غیرعلمی طب سنتی در فضای مجازی اعتماد نکنند