مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 05:462020-03-18سياسي

دلگرمی خیران تالش به کادر درمانی با خرید تجهیزات پزشکی


گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است که سید عیسی مهدوی روز سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران کرونا در فرمانداری این شهرستان گفت: در مقایسه با شهرستان های با جمعیت کمتر، تعداد بستری های مشکوک به کرونا در تالش کمتر است و این امر نشانگر پای کار بودن همه عوامل است و باید ادامه داشته باشد.

وی افزود: بهترین راه مبارزه با شیوع ویروس کرونا قطع چرخه انتشار آن در جامعه با رعایت نکات بهداشتی است و مردم را باید تشویق کنیم در خانه هایشان بمانند.

وی ادامه داد: نیروهای سپاه و بسیج از روز اول مقابله با کرونا در صحنه بوده و به وظیفه شان عمل کرده اند و باید همچنان به نحو احسن به وظیفه خودمان در قبال سلامت جامعه عمل کنیم.

فرماندار تالش بیان کرد: پرستاران، پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و تلاش آنها برای جلوگیری از شیوع این بیماری در جامعه قابل قدردانی است.

او گفت: تلاش های بی وقفه شهرداران تالش در مقابله با شیوع کرونا قابل تقدیر است و اقدامات لازم باید ادامه داشته باشد و معابر و خیابان ها به صورت مرتب ضدعفونی شود.

مهدوی به مناسبت 25 اسفند روز شهردار با اهدای لوح تقدیر از شهرام غنی زاده شهردار تالش، مسعود قوی پنجه شهردار اسالم، بابک باباخانی شهردار لیسار، تقی نظیری شهردار حویق و حامد قلی پور شهردار چوبر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلگرمی خیران تالش به کادر درمانی با خرید تجهیزات پزشکی

دلگرمی خیران تالش به کادر درمانی با خرید تجهیزات پزشکی