مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 05:062020-03-18ورزشي

سهم زنان قهرمان کهگیلویه و بویراحمد،در خانه ماندن آغازی بر پایان کرونا


جامعه ورزشی ، قهرمانان و غرورآفرینان کهگیلویه وبویراحمد که بارها با درخشش در میادین مختلف ملی و بین المللی افتخار و غرور برای مردم این خطه رقم زده اند اکنون با پیوستن و همراهی با پویش اجتماعی سهم من از مهار کرونا از مردم ، شهروندان و علاقه مندان خود می خواهند در این شرایط بحرانی با عمل به توصیه های بهداشتی و ایمنی متولیان امر به مسئولیت خطیر اجتماعی خود جامه عمل بپوشانند.

پیوستن نایب قهرمان جهان به پویش سهم من از مهار کرونا سامان پاکباز نایب قهرمان و دارنده مدال نقره ماده پرتاب وزنه بازی های پارالمپیک 2016 ریو در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش کشور ازیکایک هموطنانم درخواست می کنم مثل همیشه با همبستگی و انسجام به مقابله با بیماری کرونا برخیزند.

وی یاداور شد: از تک تک افراد و همه هم وطنان فهیم می خواهم با پیوستن به پویش مقابله ای با بیماری کرونا، با اجرای توصیه ها و دستورات ستاد ملی مبارزه با این ویروس ،موجب قطع زنجیره شیوع آن شوند و آینده ای سرشار از امید و سلامتی را برای خود و سایر هموطنان رقم بزنند.

این قهرمان ملی از مردم خواست تا به پیوستن به پویش خلاقانه خبرگزاری ایرنا سهم و نقش خود را در مهار ویروس کرونا با ماندن در خانه و اجرای توصیه های بهداشتی حتی به مدت کوتاه چند هفته ای ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم زنان قهرمان کهگیلویه و بویراحمد،در خانه ماندن آغازی بر پایان کرونا

سهم زنان قهرمان کهگیلویه و بویراحمد،در خانه ماندن آغازی بر پایان کرونا