مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 04:452020-03-18اقتصادي

تولید روزانه 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در پارک علم و فناوری گلستان


رییس پارک علم و فناوری استان گلستان گفت: روزانه بیش از 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان گلستان تولید می شود.

- ایسنا/گلستان رییس پارک علم و فناوری استان گلستان گفت: روزانه بیش از 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان گلستان تولید می شود.

مهدی غفاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر چهار شرکت در مجموعه پارک علم و فناوری گلستان مشغول به تولید انواع محلول ها و ژل های ضدعفونی کننده دست و سطوح هستند.

وی بابیان اینکه اقدامات اولیه برای ایجاد خط تولید ماسک n95 نیز توسط یکی از شرکت ها انجام شده است، افزود: در حال حاضر فضا تأمین و تجهیزات آن سفارش داده شد و پیش بینی می کنیم تا در ماه آینده خط تولید ماسک n95 در این شرکت راه اندازی شود.

رییس پارک علم و فناوری گلستان بیان کرد: یکی از اقدامات پارک علم و فناوری، پشتیبانی و حمایت از استارتاپ ها در زمینه فروش اینترنتی در سطح گلستان با اولویت مواد غذایی است.

این کار باعث می شود بخشی از مردم برای خرید به بیرون از خانه مراجعه نکنند.

غفاری خاطرنشان کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی حمایت ویژه در خصوص استارتاپ های فروش اینترنتی در نظر گرفته است و طرح ها را به این صندوق معرفی کردیم تا با سرعت از حمایت های مالی بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در پارک علم و فناوری گلستان

تولید روزانه 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در پارک علم و فناوری گلستان