مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 21:402020-03-17اقتصادي

مهربانی عیدانه/700 گل لبخند بر چهره نیازمندان


مرکز نیکوکاری دلنوازان تبریز همگام با شبکه بانوان هیات علی بن موسی الرضا (ع) شهرک شهید یاغچیان تبریز طرح عیدانه را همه ساله در آستانه سال جدید اجرا می کنند و امسال نیز با تهیه 700جفت کفش و لباس می خواهند گل لبخند را بر صورت فرزندان خانواده های نیازمند بنشانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، معصومه درخشان- این روزها که انتشار ویروس کرونا بازار شب عید را به تعطیلی کشانده و بسیاری از مشاغل با رکود مواجه شده اند و بسیاری از پدران و مادران خود را شرمنده فرزندان می دانند.

خانواده های نیازمند این روزها دلشان به مهر و محبت و همدلی انسان های سخاوتمندی گرم است تا سفره آنان نیز خالی از نان نباشد.

هر چند این روزها اوضاع اقتصادی کشور اصلا خوب و جالب نیست ولی باز هم هستند جوانمردانی که دلشان با نیازمندان است و هوای آنها را دارند.

آنها با سخاوت دلهایشان گل لبخند را بر روی صورت کودکان و نوجوانان می نشانند و به خوبی می دانند خدای مهربان در دل های شکسته جا دارد و خریدار دل های شکسته است.

مرکز نیکوکاری دلنوازان تبریز همگام با شبکه بانوان هیات علی بن موسی الرضا شهرک شهید یاغچیان تبریز طرح عیدانه را همه ساله در آستانه سال جدید اجرا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهربانی عیدانه/700 گل لبخند بر چهره نیازمندان

مهربانی عیدانه/700 گل لبخند بر چهره نیازمندان