مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 20:252020-03-17سياسي

فروشگاه های زنجیره ای آبادان تعطیل می شوند/ اداره صمت معین باشد


فرماندار آبادان با تأکید بر تعطیلی همه فروشگاه های زنجیره ای شهرستان، گفت: همه اصناف ملزم به رعایت این امر هستند و اداره صمت موظف به تأمین اقلام اساسی شهرستان در این مدت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید زین العابدین موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح مصوبات نشست که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و فرماندار ویژه خرمشهر نیز برگزار شد، اظهار کرد: موضوع تهدید سلامت مردم با توجه به جهش آمارها فوق العاده مهم و حیاتی است و با متخلفینی که بیانیه های شورای تأمین را نادیده می گیرند یا ناقص اجرا می کنند، برخورد جدی می شود.

وی افزود: لذا با توجه به حساسیت موضوع از فردا تمام فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های مشابه در منطقه تعطیل خواهد بود و هیچ عذری پذیرفته نیست؛ همه اصناف ملزم به رعایت این امر هستند و این تصمیم لازم الاجر است و با متخلفان آن برخورد خواهد شد.

موسوی ادامه داد: همچنین انتقال متوفیان به آرامستان ها فقط با آمبولانس های تحت اختیار آرامستان و با نرخ مصوب شهرداری صورت می پذیرد.

وی خبر داد: شهرداری ها نیز مکلف شدند نسبت به تعطیلی جدی همه کیوسک ها و غرفه های در سطح شهر را بدون هیچ ملاحظه ای اقدام کنند، بدیهی است حق الاجاره مدت تعطیلی اخذ نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه های زنجیره ای آبادان تعطیل می شوند/ اداره صمت معین باشد

فروشگاه های زنجیره ای آبادان تعطیل می شوند/ اداره صمت معین باشد